Pogosto zastavljena vprašanja
Pogosto zastavljena vprašanja
Spodaj boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja:
1. Kako najti ustrezno vrsto ogledala?
V trgovini lahko uporabite iskalnik z vnosom želenih besednih zvez ali uporabite ustvarjene kategorije. Če imate težave pri izbiri ogledala, se lahko vedno obrnete na naše svetovalce po e-pošti na info@zrcalomat.si
2. Kako oddati naročilo?
Postopek naročanja je zelo preprost! Ko najdete svojo najljubšo vrsto ogledala, samo kliknite DODAJ V KOŠARICO, nato pa izpolnite naročilnico in izvedite plačilo. V primeru kakršnihkoli težav nas kontaktirajte!
3. Kako lahko plačam naročilo?
Plačilo naročila poteka preko varnega spletnega plačila, in sicer: PayU, PayPal, kreditna kartica, debetna kartica ali klasično nakazilo.
4. Kakšen je čas za obdelavo naročila?
Izdelke izdelamo individualno za vsako stranko. Naročeno ogledalo praviloma odpošljemo naslednji delovni dan. Za začetek datuma zaključka naročila se šteje poslano elektronsko sporočilo o potrditvi sprejema naročila v izvedbo – zgodi se po prejemu vseh najpomembnejših podatkov in plačilu.
5. Kako potekajo pošiljke na območju Poljske in v tujini?
S pomočjo dostavne službe izvajamo dostavo. Čas dostave je odvisen od države.
- Pošiljanje na Poljskem traja približno 1-2 delovna dneva.
- Pošiljanje po Sloveniji traja približno 3-5 delovnih dni.
- Pošiljanje na območju Evrope traja približno 3-5 delovnih dni.
- Pošiljanje v ZDA traja približno 2-3 delovne dni.
- Pošiljanje v ostale države pa lahko traja približno 4-6 delovnih dni.
- Pošiljanje na Poljskem traja približno 1-2 delovna dneva.
- Pošiljanje po Sloveniji traja približno 3-5 delovnih dni.
- Pošiljanje na območju Evrope traja približno 3-5 delovnih dni.
- Pošiljanje v ZDA traja približno 2-3 delovne dni.
- Pošiljanje v ostale države pa lahko traja približno 4-6 delovnih dni.
6. Kakšna je cena naročila?
Cena naročila je odvisna od vrste in velikosti ogledala. Po izbiri katerega koli ogledala se vam ob vstopu v košarico izpiše skupni znesek naročila.
Vsakemu naročilu je treba prišteti še stroške pošiljanja.
Vsakemu naročilu je treba prišteti še stroške pošiljanja.
7. Kaj storiti, če je pošiljka poškodovana?
Če ob prevzemu pošiljke od dostavljalca opazite poškodbe embalaže, jo obvezno odprite v prisotnosti kurirja. Če je bil poškodovan tudi izdelek, s kurirjem obvezno takoj sestavite zapisnik o poškodbi. Potem ga skupaj s sliko poškodbe pošljite na info@zrcalomat.si. Po prejemu prijave vam bomo poslali nov, polnovreden izdelek.
8. Na kakšen način lahko vložim reklamacijo?
Če dostavljen izdelek ni v skladu z vašim naročilom – je napačne velikosti, ima napačen okvir, material ali je naročilo nepopolno, nas o tem nemudoma obvestite! Pošljite e-mail na info@lustromat.pl in priložite fotografije napake. Po pozitivni obravnavi reklamacije vam bomo poslali ustrezen izdelek ali vam vrnili denar.
9. Ali lahko naročen izdelek vrnem?
Trgovina Zrcalomat.si ponuja 14 dni za vračilo standardnega izdelka. Ne pozabite pa, da vrnjen izdelek ne sme biti poškodovan ali uporabljen. Pošiljki za vračilo priložite dokazilo o nakupu ogledala in svoje osebne podatke ter številko računa, na katerega želite, da vam vrnemo denar. Vračilo kupnine bo izvedeno v 14 delovnih dneh od datuma prejema potrebnih podatkov in izdelka.
V PRIMERU KAKRŠNIHKOLI DODATNIH VPRAŠANJ, NAM PIŠITE!