Reklamacije in vračilo blaga

 

REKLAMACIJE

1. Garancijski rok za izdelke, ki jih ponujamo v naši trgovini, je 24 mesecev.

 

2. Prodajalec ima odgovornost do Kupca, če ima izdelek fizično ali pravno napako (garancija).

 

3. Če ima izdelek napako, ima Kupec pravico:

a) podati izjavo volje o znižanju cene ali odstopu od kupoprodajne pogodbe, razen če Prodajalec takoj in brez nepotrebnih nevšečnosti za Kupca, zamenja pokvarjen izdelek z izdelkom brez napak ali odpravi napako. Ta omejitev ne velja, če je Prodajalec blago že zamenjal ali popravil.

b) zahtevati zamenjavo izdelka v okvari z izdelkom brez napak ali odpravo napake. Prodajalec je dolžan izdelek z napako zamenjati z izdelkom brez napak ali odstraniti napako v razumnem času brez nepotrebnih nevšečnosti za Kupca.

 

4. Kupec, ki uveljavlja pravice iz garancije, je dolžan artikel z napako dostaviti na naslov Prodajalca. V primeru Kupca, ki je potrošnik, stroške dostave krije Prodajalec.

 

5. Morebitne reklamacije v zvezi z blagom ali izvajanjem kupoprodajne pogodbe lahko Kupec naslovi pisno ali po elektronski pošti na naslov Prodajalca. Oddaja reklamacije v elektronski obliki na naslov (info@zrcalomat.si) bo skrajšala čas obdelave reklamacije.

 

6. Prodajalec bo v 14 dneh od dneva zahtevka, ki vsebuje reklamacijo, odgovoril na reklamacijo blaga ali reklamacijo v zvezi z izvajanjem kupoprodajne pogodbe, ki jo je prijavil Kupec.

 

7. Podlaga za reklamacijo so tehnične napake izdelka, kot so:

- napačna velikost,

- nepravilen kader,

- napačna vrsta materiala

- če manjka katera od komponent naročila

 

8. Predmet reklamacije ne morejo biti:

- Trditev, da motivi, kot so bleščice, zlato, srebro, beton, marmor, zarjavela pločevina, les itd., ne izgledajo kot pravi. Motivi so natisnjeni in se lahko razlikujejo od svojih dejanskih ustreznikov. Odsevi svetlobe niso grafični elementi.

- Barvna razlika. Odtenki končnega izdelka se lahko nekoliko razlikujejo od vizualizacije zaradi kalibracije monitorja, na katerem so bili artikli ogledani, tiskarskega stroja in vrste uporabljenega črnila – razlika v odtenkih ni razlog za reklamacijo.

- Prejšnje naročilo je bilo druge barve. Naročila, izdelana v drugem časovnem okviru, se lahko v primeru dodatnega naročila blaga nekoliko razlikujejo po odtenkih in okvirju, saj vse izdelke izdelamo po prejetju naročila.

-Mehanske poškodbe (nedovoljeno poseganje v izdelek, ožganine, nepravilna uporaba)

- Poškodb, ki nastanejo pri uporabi zaradi poteka časa (npr. odrgnine), ni mogoče uveljavljati.

- Garancija ne velja za led razsvetljavo.

 


Pravica do odstopa od pogodbe